Saturday, September 18, 2010

hati ini

awak
sya dah tunjukkan betapa sayangnya saya dengan awk....
saya xsanggup lihat awak bersedih dan saye sentiase berada disisi awk...
awak
telah sye tunjukkan betapa setianya cinta saya terhadap awk...
kerana saye tidak pernah di beri peluang untuk bercinta..
tetapi bila saye diberi peluang saye akn bersama awak selamnye
awak
selame setahu saye mnggu jawapan awak....
selame setahun saye mnjaga hati awak.....
selama setahun saya menahan karenah awk...
bila awak marah...bila awak sedih...
selama setahun sye mngenali awk..
selame setahun sye berharap dengan awk...

tpi 
hati org laen yg awk pilih...
org laen yg awk kasih..
org laen yg awk rindu...
wlapun dia bukn org yg tidak dikenali dlm idup awk...
tpi dia bru hadir kembali dalam hidup awk...
awk telah menyintai dia....

harapan saya musnah awk...
hati saye sakit awk....
bdn sye lemah awk....
emosi sye sedih awk...
smpi ati awk....




awk....
kini sye bawak diri saye....
sye btul2 ilng arah tnpa awk...
sye tau sye terlalu tksub dngan awk...
maafkan sye kerane terlalu mnyintai awk...
saye tau sye xleh mnyintai awk,,,
maafkan sye awk...
skrg sye sedar sape diri saye...
sye hanye mnggu idup awk...
sye xnk tggl kan awk..
hanya cinta sya terhadp awk yg terpaksa saya lupakan...
awk...
semoge awk bahagia awk....
akan saye kenang selamnye
kenangan saye bersame awk...


1 comment: