Tuesday, March 10, 2009

bosannye....

hah!!!!!

hari ni ku ambil lesen....tpi sblm ambil L kene la gi kelass KPP....pakcik hamid(cikgu driving)ambil aku kat padang...alik2 tgk dlm kate jumpe lak fifah bdk skolh rendah dulu...hak3...trkejut gak..tempat yg aku nak gi ni name dia SCEM....jauh gak.....smpi masuk kwsan org asli 2...smpi jew aku kene masuk kelas....kene ambil khusus KPP...

babunye bosan tahp cipan nak nazak...cipan pun nazak xde mcm ni....lagi tenang...da la lmbt nak mampus...sptutnye abis kul 3 ni abis kul 5....bpk la......pas2 sejuk lak 2...aku yg lemak setebal 50 inci ni dah mengigil apetah lagi yg badan macm tulang 2....ai...naseb baek ckgu dia bguz....dia ajar bguz....hak3...kat sini aku jumpe aman...dia tgh wat moto....dia dah nak abis da...kekawan aku sume dah nak abis... ku jew bru je mule.....malu syeh.....huhuhu.....

No comments:

Post a Comment