Monday, March 30, 2009

Kem sj (day 1)

27 mac 2009

hah!!!!aku jadi fesi lagi nmpknye...tpi kali ni untuk kem 2syen aku lak...3 hari syeh..perjalannan aku brmula pade sbelah mlm secnd trip...bdk2 yg pegi scnd trip ni yg ade hal pade belh petang so dia pegi sbelh mlm n bdk2 yg sekolah petang..bas brgerak dalam kul 8.30 malam...smpi je kem 2 fuh...ramai syeh bdk2...150 plajar...tpi yg jadi fesi 15 orng.....ai jenuh nak jage bdk2 ni...name
tapak kem 2 kem perah kat frim....




malam 2 lpas brifing dah ade bdk wat hal....lmbt berkumpul so dgn kekuatan 15 org fesi diketuai ckgu noriman kiteorg dende la meraka2 yg brkenaan....kene cium pokok dan kene ckp kuat2 yg I LOVE U POKOK....


hahahaha...agak best....lpas 2 aktivi seterusnye ice breaking...mcm2 la bnde berlaku..kjap2 menari..kejap2 gelek la...mule menari ikut makana kegemaran malaysia...pas 2 'tere'(letak tagan kat dahi) dan gelek..mcm2 syeh...




perh..kelakar syeh...lps 2 kite brjaln2 disekitar frim kire midnight walk la....best gak segar jew rase....seram sejuk pun ade.....pukul 3 syeh mgntuk giler mate aku....aktiviti ni xleh tgkap gmbr atas sbb2 keselamatan...hmpir 3 jam brjln..pas 2 aku ditugas kan tuk jadi sentri...kire jage bdak2 mase diorg tido....pas aku xleh tido...wah giler dow..pas 2 pagi2 aku kene siap pegi bawak diorg ke canopy walk.....wah hari yg giler bgi aku....hahaha...

No comments:

Post a Comment