Sunday, June 28, 2009

panggung ahad(pg 13)



28 june 2009




akhirnye aku dpat gak tgk cite 'perubahan dendam dari kejatuhan'(transformer) giler la....nak beli tiket mcm nak beli goreng pisang 'terhangat di pasaran' aku sanggup gi pegi pavi nak tgk cite yg mengandugi sains fiksyen dan dunia khayalan ini sbb kat sane basenye kurang sikit org berbnding time squre tpi ble sampi jew sane........







Ambil kau!!!!!!!!


kene beratur macam ni bapak la.....dengan penuh kesabaran dan cover macho aku beratur la...akhirnye aku sampai depan counter...sundenly datang seorang mamat dengan membawak speaker besar lapas 2 dia terus bercakap 'attention 2 all custermer tikets 4 transfomer are alredy sold out 4 4.10pm and 5.10pm...the only tikets are left is 11.00pm and midnight..' tanpe segan silunye aku membalas....


'WTH!!!!!! WTF!!!!!!!! b&b* btul la...aku kat depan counter baru nak ckp'


Abg kat counter terus cuak giler sbb bkn aku jew..ramai syeh yg marah...sbb tulis kat screen tikets availebels tapi xde..mcm sial...so aku terus gi time squres....kat sane beratur same gak pnjang...tpi dapat tiket....yahoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!5.40 pm....dapat gak

No comments:

Post a Comment