Saturday, July 4, 2009

movie day....(sambungan penuh)

aku pun xtau ape la nak buat ari ni...nak kuar..tpi xde sape2 nak kuar gan aku...sumpah aku lonly....nak si dia yg aku syg(adela)tpi dia xnak...sedih tul...tpi nak wat mcm mane so tgk jela wayang...dapat gak tiket transformer...tpi kul 5.30...lame lagi so aku tgk la cite laen...nak tau cite ape????


17 again.... aku masih 17...hak3...cite dia....boleh la....aku leh bagi 3 bintang 1/2..sbb ade part aku leh tertido...xtau la rase knpe...mybe bosn kowt ade setengh2 part....abis jew cite ni aku trus tgk trnsformer.......





BAPAK BEST!!!!.......



sbb mcm2 ade syeh dalam cite 2.....klakar ade..sexy ade.....action pun ade...bile kalakar gelak sampai terlompat(pakcik sebelah aku sampai tersedak n tercekik popcorn)...bile part sexy aku nak xnak jew tutup mate (budak kat dpn aku dah geli2)..bile part action mmg gempak..sampai tr bukak jew mulut aku(mcm mane aku tau...pakcik sebelah yg tegur...dia kate"adik tgk 2 agak2 la jgn la bukak luas2 mulut 2 masuk lalat"sabar jew aku..) bintang aku bagi kat cite ni...



10 bintang.........



abis kul 7.30pm...malam masih muda...so nak tau ape aku buat....tgk movie lagi..tpi kali ni tgk bakal isteri aku(konon)...


hahahaha....leh tahan gak cite ni...tapi yang wat dia lagi best lagu dia..."btul kte aleen".so cite ni aku bagi 5 bintang sbb miley 2 lawa aku tmbah lagi 1 bintang...so kesemua 6 bintang...tpi cite ni wat jatuh air muke aku sbb sebelah aku sume awek...2 xpe la....tpi aku nmpk aku jew yg solo laki...yg laen bawak gf...ade yg bapak tmn anak...bpak la..malu syeh laki tgk cite mcm ni.. tapi xpe...jnji aku dapat tgk miley gan duduk kat sebelah awek yg lawa...hak3...

No comments:

Post a Comment