Monday, July 6, 2009

05.07.09

ari ini aku ade bnyk bnde nak dibuat.....tpi bkn la keje..aku cuti ari so ari cuti ni aku penuhkan dengan bersosial....
1st LOCATION;Selayang Mall
aku meet seseorng yg baru aku knl kat ms....sbnrnye dia duduk kat selayang jew...sekolah lak kat st mary...tpi pnybbnye kiteorg adlah secret recipe...dia pun keje sr gak tpi kat selayang mall..aku lak kat jalan pahang....1st time aku tgur dia kat ms...aku cmnt gmbr dia sbb mase 2 dia pakai bju sr...so dari c2 la kiteorg brknln....
name dia rafiqah...location of this pic at secret recipe la..ape lagi...lps lpak2 borak2...pas 2 gi tmn dia beli hadiah untuk birthday kwn dia punye adk...pas 2 dia gi la birthday party 2 tggl aku sowng2..


2nd LOCATION;Mid Valley and The Gardens

tmpat ni mmg aku xrncang nak pegi tbe2 mak aku suruh gi gak sbb nanti nak kuar 1 family so aku kene meet my aunty kat sane...kat sane aku meet kazen aku gan bf dia..so sblm my aunty smpi gi la butik nike..sbnr nye aku nak beli tiket Manchester United vs Malaysia..tpi abis..aku cube tnye abg 2 kat mane lagi..dia kate kat rock corner kat gardens...so aku gi la sane...AKHIRNYE!!!!dapat gak aku beli tiket ni n dapat gak aku gi tgk player mu depan mate aku...hahahahahahahahahahahaha.....betape gumbirenye aku...sampi lompat mcm org giler la...ish3 malu2..

3rd LOCATION;Bagan Lalang Negeri Sembilan

waktu ni aku belanje semua family aku...bkn la ku blnje..bayar ramai2 tpi aku pun bayar la gak...seronok gak makan kat tepi pantai cume gelab jew panti xnmpk...hak3...

makan mcm org dah semiggu x mkn...kenyang dan sbb la kate kan...bayang ka mcm2 jenis ikan aku tibai...ikan pari,ikan kembong,ikan terubuk,ikan siakap,ketam,udang,sotong,tomyam,kailan masak ikan masin...bapak byk...sumpah smpi tgh ari esok aku xmkn..

No comments:

Post a Comment