Sunday, July 19, 2009

Road To Bukit Jalil;Chapter 1

Tiket Tinggal
aku gerak dari rumah aku dalam kul 2.00 petang...alasan aku cakap kat ibu gan ayah kenape aku gerak awal...'nak duduk kat tmpat yg best gan nak mengelak sesak2 kat tren'....so aku gerak la mcm base tggu bas 208 berhenti kat warta lame pas2 gerak kew pekeliling naek bas u3...dengan penuh banggenye aku duduk kat dalam bas 2 dengan berpakai baju man utd...entah macm mane tbe2 aku terigat pasal tiket aku.....'babun betul'...1 bas dgar aku mnjerit...tapi mmg @#$@@%#%@.......aku tggal tiket aku kat umah..mmg macam sial...so nak xnak kene patah balik...mmg @!##@^@%#@......balik semula dah setengah jam...sampai warta aku terpakse ambil teksi sbb nak kejar mase...aku sampai balik kat pekeliling dalam kul 4.30 petang....memang aku dah lambat!!!!

No comments:

Post a Comment