Friday, October 2, 2009

About my life(cinta)

korang msti pernah brcinta an..org kate cinta 2 sgt best...ade org gak kate cinte 2 amat la memerit kan...hahahah...aku tau aku jiwang...tpi dah kate bebas nak ckp ape kat sini so aku tulis la ape yg aku nak tulis...hahhahaha


kalau cinta ni ak penah cpl sekali jew..tpi kene reject dah hampir 52 kali


biar betul!!!!

hangpa sume xcaye...xpe..biar lah aku sowng jew yg tau...hahahaha...btul..ni la reality yg sdng aku tempuhi...aku lah lelaki yg xlaku di pasaran..kah3...

tpi klau nak cite knpe owg reject aku ade mcm2 care....ade yg tipu aku...ade yg depan baek belakang lagi teruk dari set*n...ade yg mule2 baek pas 2 buat bodoh jew...mcm lgi la...bak kate p.ramlee..nak wat mcm mane naseb badan... hak3 about my first love...i2 la saat pling bahagia dalam idup aku wat mase ni la...sedikit details tntg my first gf...name dia noolieza binti jalalludin(agaknye)..sekolah di Sekolah Menegah Kebangsaan Kepong...sebaye gan aku....2 la first gadis yg terime aku seadenye...bapak la best saat 2...cume xlame...aku rase tahan dalam 3 bulan jew...aagak sedih tuk melepaskan dia sbb dia yg nak clash...tpi nk wat cmne...dah xnak...sbb dia clash...msih xpt dikenal pasti...tpi yg tau dia yg mntk...mule xnak...tpi....korg pikr la sndiri...dah kate 1st love...sape leh lupe kan...laen la budak laki yg aggap permpuan ni mcm pakai bju...leh tukar2...2 dah kire spesis laki bangang...dan aku bkn mcm i2..dan aku gak bukan jenis lai yg mermpas awek org...owww 2 bkn care aku..

sbnrye aku dah fedup gak gan hal2 mcm ni...owg kate ko ni suke satu kan owg...baek kan hubungan org..selalu ambil berat kat org..tpi ko sendiri??xde sape yg nak tolong.. hak3..nak kate sedih dah penat sedih2..nak kate marah...wat pe marah2...xgune n buang mase..kapade org2 yg tgh bercinte 2...cinte2 lah gak...tpi batasan 2 jgn lupe..kepade org yg baru dikecawe kan jgn isaw..adenye pggnti..kepade org yg still menuggu 2...xpe korg ade aku...aku pun tgh mnggu..n kepade org yg suke mnyakit kan ati 2...sedar2 la sikit..org pun ade perasaan...akhir kate

walupun cinta antare aku dan dia xparnah terjalin tpi cinta aku terhadap Allah,nabi Muhammad S.A.W,ibuku dan ayahku adalah selamenye

No comments:

Post a Comment