Friday, October 16, 2009

tukar bilik...

arini agak penat gak....sbb aku gan bdak asasi yg laen dah boleh pindah blog sbnr...hak3....
penat sgt3....
dah la bnyk brg perlu dibawa..aduyai...
tpi bilik memang BEST giler vavi...
selase...
luas....
semua ade...
hak3....
yg penting kipas atas kepale...
xde la panas2...hak3...
ni adalah pemandangan dari tgkap2.....agak cantik pemndangan dia sbb bilik aku kat tgkat 8..menghadap blog prempuan lak 2 hak3...
nombor rumah 806 nmbr bilik 2...tpi aku akn jdi sakit bile lif rsak...sbb tggi 2...pnat nak turun bawah...bnyk kemudahan diorg bgi kat sini...
antaranye.....
(a) Di bilik(1 bilik 2 org)
1.katil
2.maje
3.almari
4.soft bord
5.bilik air(x shred ramai hnye yg pakai bilik ni jew)
6.kerusi
(b) ruang tamu
1.sofa
2.maje mkn

bnyk lagi la....so mmg best kat sini...dan aku ddk di sini pun kesemuanye free...xprlu byr...
bestnye.....tpi untuk sem ini jew..kalau aku nk mcm ni gak sem depan...aku kene score 3.oo pointer ke atas....so aku akn usaha mati-matian...
hak3...

No comments:

Post a Comment