Sunday, July 4, 2010

the day that i will never forget...

3 julai 2010..

alhamdullillah dah 19 tahun aku hidup dimuke bumi ini...syukur kepada ilahi kerana memberi aku nikmat selama 19 tahun aku berada disini...
hari ni aku kuar gan kawan dan gadis yg aku paling sayang dan cinta bernama suwaibah.
walaupun aku dan dia hanya kawan..tpi aku ttp syg dia...
peghhh....mmg best tul hang out gan dia mase birthday aku....
mcm2 peristiwa yg aku xleh lupe bile kuar gan dia airini...bestnye...mr bean la, stokin busuk la,moderm brbnd bola la, BIG APPLE la, kasut gan beg la, selipar pink ijau la...
hahahahaha....sangt seronok....
kepada sue..
awk tnks sbb kuar gan sye,,,tnks sbb belnje sye...tnks sbb spent time gan sye mase birthday sye....ni la adiah paling best pernah naim dapat dalam idup sye..i will never forget...tnks aw....syg sngt kat awk...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment