Tuesday, July 13, 2010

kadang-kadang

wlapun saat itu telah lama berlalu..tetapi aku masih teringat....walaupun  aku telah lame melupakan saat aku degn kau..tetapi kadang-kadang hati ku ini terkenagn akan kemanjaan kau...hmmm...mungkin janji antare aku dan kau dulu myebabkan aku xleh lupe akan kau...jnji cinta selamenye...jika kau bace ini ..just untuk kau tahu aku msih syg kan kau..aku tau bnde yg lepas tidak akn ulang..aku tau cinta ko terhadap aku telah ilang..tpi izin kan aku mnynggi kau walaupun sekadar sahabat...sbb jnji yg telah dikecapi bersame pade mase dulu...akn ttp ku peggng...terima kasih kerana pernah mmbuat ku bahagia...terima kasih sbb menerima ku..terima kasih kerana memberi kasih syang kau terhadap ku...dan ku amat mnghargainya...terima kasih sayang...terima kasih wahai noorlieza...ku akn kenngan selamenye...semoge kau bahagia degan kehidupan kau skrg..

terima kasih...

No comments:

Post a Comment