Wednesday, May 20, 2009

aku hero????

bende ni blaku ari jumaat yg lepas....jadi 2 kali dpn mate aku tu.....xsgke hari yg agak base dan membosankan leh jadi ari yg pling membgge bkn saje aku ibuku n ayahku...tpi nenek aku ku pun leh bgge gan ape yg trjadi gan ari tu.....

citenye bermula brgini........
kejadian pertame
waktu aku smpi kat station sentul utara untk naek LRT...aku trdegar satu jeritan...tkut gak aku. aku igat hantu mane la kuar kacau org pagi2 bute ni...so aku gan ayah aku brlari la naek tagge nak tgok ape yg brlaku...rupenye ade perempuan kene ragut...mase ni aku just tolong pgil polis jew sbb xsempat nak kejr bnde 2 xberlaku kat dpan mate aku...tpi aku tgk perempuan yg kene ragut 2 ok jew...putus tali beg 2...sian perempuan cine 2 naseb baek xjatuh...so dgn hati yg kesian mangse dan marah pade peragut2 kat malaysia ni macm nak bunuh diorg2 ni....aku meneruskan perjalan aku....
kejadia kedua
smpi jew kat titiwangse aku pun garak la dgn berjalan kaki nak kew station bas la pulak nak naek bas.....bile aku jejak jew kat station bas 2 tbe2 ade org berlari laggr aku.. rupe2 dia bru je ragut beg org kesian mkcik 2 jtuh tersembam syeh....so ape lagi aku keje la...laju gak aku lari xsgke syeh....bile aku dah cpai jew peragut 2...aku nmpk dia kuar bnde kat poket dia...pisau la dia kuar...dia cbe cucuk aku gan pisau...byg kan tgh lari leh lagi nak cucuk pisau kat aku...aku kat brlakang dia...bleh lagi nk try cucuk aku...ish3..naseb baek la aku trjatuh...hek3.....trlaggar lobng...aku igat nak keja blik...pas 2 ade org kejar gan moto...ble aku bgun jew... bas aku U5 ade kat sebelah aku brhnti nak tgk ape yg brlaku...so aku naek jela bas 2...jauh 2 berlari dari hub bus kat titiwangse smpi pusat rawatan pusrawi 2....(sape yg dah base gah jalan ipoh tau la jauh mane titiwangse gan pusat rawatn pusrawi 2)...hahahahaha.....mcm 2 la ari aku.....trserah pade korng la nak akte aku hero atau tidak...tpi ari 2 aku membuktikan yg aku mmg leh lari walaupun aku gemuk....hahahaha....

No comments:

Post a Comment