Wednesday, May 6, 2009

boraombak

30 mei 2009

hari gaji lagi.......so kiteorg brcdng tuk pegi mkn lak....selapas prbncangan belaku so akhrnye kiteorg brcadng nak gi boraombak selapas kedai ttp...so tepat jam 11 mlam kiteorg ttp la kedai....smpi je kat sane aku yg agak jakun ni melihat sekeliling kedai 2...rupenye kat c2 la spotplenet....bru la aku tau...
xpe...nti aku akan brmaen kat dalam 2...hgak3....smpi jew kat nsane ape lagi order mkn la...tpi sebelum 2...aku xkn lupe keje aku...

aku;"aunty farah" (sambil tersenyum)
aunty;"ye"(pun tersenyum)
aku;"mcm base la aunty"
aunty;"saye tau"

hahahaha...ape lagi aku jadi camereman la...hak3....
agak penig la nak memilih mknnan....so kedebak kedebuk aku pilih nasi...name nasik 2 emak bonda...xtau lamcm mane rupenye..agaknye tukng masaknye kat rumah paggil emak gan bonde kowt sbb 2 la nasi yg dia masak 2 emak bonda..hak3....sementaru tggu makanan aku tgkp la gmbr...
hahaha...kalakar kan...kat c2 ade skuter..eh skuter kew vespa....mane2 la...tpi mmg sue m posing kat c2...mcm2 ade kat c2..best syeh...


kalau korng tgk gmbr aku jew xde...basela camere man msti la low profile...tpi smpt la aku tgkp gmbr tuk kenangan aku...
yg belah kiri 2 aku gan nisa....aku gan dia kwn rpt jew k....kiteorg sebaye so slalu la lpak gan dia borak2 psl kwn,skolah,U n mcm2 la....n dia dah ade bf k.... so korng xleh la nak kanen2 kan aku gan dia..yg sebelah kanan 2 kak nik...dia dah nk bertunang dah.....tpi kalau korng nak tau antare aku,nisa n kak nik kiteorg keje 1 tmpt n section pun same...waiter la..ape lagi....hak3....so sblm balik kiteorg brgambr sebagai kenangan...
Tamat...

No comments:

Post a Comment