Tuesday, May 26, 2009

hari ini...

hari ni aku off day....bosan gak aku rase so aku gila sekolah...dengan muke xmulenye.....sampai jew aku jumpe la dayah gan hamid...borak2 la gan diorang...tpi ade agendanye aku nak gi sekolah....1st nak jumpe hayati...sbb nak tnye pasal pengawas....wlaupun aku dah lame tggalkan sekolah tpi aku ttp ambil berat...sbb ade sumber yg leh percaye ckap pengawas dah teruk...aduh....pening..2nd nak jumpe ALIN...lame xjumpe dia...so borak2 la gan dia....sementare nak tggu ujan brhenti...bguz gak ujan lagi lame aku borak2 gan dia...hek3....sedikit info tentang alin.... aku knl dia mase aku f4...dia mase 2 f3.....agak lame gak kiteorg knl....dulu ade la prblm sikit...tpi dah ok dah....smpi skrg kite org rapat....so mcm 2 la kiteorg mcm2 scret kiteorg dah share kowt...sbb 2 kitorg best frend smpi skrg...hujn brhenti aku hantar dia kat umah lala....mcm 2 la cte dia....so tnks alin huhuhuhu

No comments:

Post a Comment